Pagrindinės nuorodų rinkimo klaidos
Net ir labiausiai patyrę nuorodų kūrėjai gali padaryti klaidų. Ar jūs vienas iš jų?
Sunkiausia turint internetinę reklaminę kompaniją yra atsiminti visus dalykus, kuriuos reikia padaryti. Dažniausiai yra labai daug detalių kurios yra svarbios visumai, ir jas sunku palaikyti, jei nesate organizuotas. Tas pats galioja ir nuorodų dalintojo kompanijai.
Tarp strategijos kūrimo, tyrimo, informavimo, ir prisiminimo ką reikia padaryti ir kas gali sukelti jums problemų, yra daugybę judančių detalių! Ir dėl to yra labai lengva pamiršti, ką nors ar paprasčiausiai nepastebėti.
Aš esu tikras, kad jūs esate skaitę tekstų, kaip išvengti populiariausių klaidų, kaip per daug optimizuotas pagrindas ar nuorodų tinklas, bet dabar aš noriu jums papasakoti apie mažiau populiarias klaidas, apie tas kurių jūs netgi nesuprantate darantys.
1.Jūs susikoncentruojate ties netinkamu žmogumi
Prieš kelis mėnesius mes svarstėme klientų partnerius, kad nuspręsti ar jie turi kokių nors potencialių galimybių, kad kompanijos dirbtu kartu, reklamos atžvilgiu. Mes atradome, kad dauguma partneriu turėjo internetinius dienoraščius, taigi mes sukūrėme keliate naujų reklamos strategijų, tokių kaip internetinio dienoraščio reklamų ar laikraščio bruožų.
Mes suradome, koks bendradarbiavimo vadybininkas dirbo kuriai kompanijai, mes radome susisiekimą su kiekviena kompanija ir jų elektroninio pašto adresą, mes sukūrėme informacinius elektroninius laiškus kiekvienam žmogui. Bendradarbiavimo vadybininkas išsiuntinėjo laiškus, ir tada.. nieko. Kodėl?
Mes nesusikoncentravome ties reikiamu asmeniu.
Kuomet mes norėjome naudotis ryšiu kuris jau egzistavo, žmogus su kuriuo mes susisiekėme, nebuvo niekaip susijęs su mūsų tikslu. Jie nebuvo atsakingi už naujo turinio rašymą internetiniame dienoraštyje, ir jie nebuvo atsakingi už reklamą. Ką mums iš tiesų reikėjo daryti, yra paprašyti šito žmogaus su kuriuo mes turime ryšį, kad sujungtu mus su kolega, kuris yra atsakingas už šiuos dalykus ir kuriam rūpėtų ką mes turime pasakyti.
Kai radome tinkamus žmones, pakoregavę savo strategiją, mes pradėjome gauti daug teigiamų atsakymų ir galėjome pradėti veikti ir kurti naujas galimybes.
Nors tai ir atrodo, kaip labai naivi klaida, tai iš tiesų yra labai lengva susikoncentruoti tik ties savo turimais ryšiais ir pamiršti ko jums iš tiesų reikia. Taigi įsitikinkite, kad susikoncentruojate ties tinkamais žmonėmis.
2. Jūs netęsiate ką pradėjot
Jūs praleidžiate laiką identifikuodami puslapį, atsirinkdami tinkamą žmogų, ieškodami jų internetinio pašto adreso, susisiekdami su jais, rašydami tobulą laišką.. ir kai jūs išsiunčiate tą tobulą laišką.. niekada nebegirdite nieko iš jų. AR jūsų laiškas pasiklydo? Ar jis tiesiai nuėjo į šiukšlinę? Kodėl jie neatsako? Aš galvojau mes esame draugai.
Kai kiekvienas profesionalas gauna maždaug 300 laiškų per savaitę, labai lengva suprasti, kaip vienas laiškas gali būti pamirštas ar tiesiog nepastebėtas. Jūs net neįsivaizduojate kiek kartų aš esu perskaitęs laišką, atsakęs ir tik po savaitės supratęs, kad iš tiesų aš visai neatsakiau.
Taigi stebėkite situacija ir būkit aktyvus!