MEDIA planavimas

Šiandien įmonėms, nusprendusioms reklamuoti savo prekes ar paslaugas, sunku nepasiklysti žiniasklaidos kanalų gausoje. Tikslas vienas – naudojant minimalius resursus, gauti maksimalų rezultatą, tačiau į klausimus, kokius kanalus rinktis, koks turėtų būti reklamos dažnis, trukmė, laikas ir strategija, tiksliausiai atsakys profesionalūs mūsų agentūros darbuotojai.


Žiniasklaidos planas – tai tvarkaraštis, kuriame nurodytas reklamos transliavimo (rodymo, publikavimo) laikas, kaina, dažnis, aiški visos kampanijos trukmė, reikalinga medžiaga, formatai ir t. t. Reklamos planavimas būtinai remiasi statistiniais duomenimis, sociologinėmis žiniomis, žiniasklaidos auditorijos tyrimais.
Tačiau ne tik reklamos planuotojai, tačiau ir patys reklamdaviai turi gebėti aiškiai suformuluoti užduotį agentūrai.

Žiniasklaidos planavimą atliekantys specialistai iš užsakovo turi gauti išsamią informaciją apie:

1. prekių ar paslaugų pobūdį (esmė, paskirtis, kainų lygis, pagrindiniai konkurentai). Jei tokios informacijos užsakovas neturi, reikalinga atlikti Rinkos analizę.
2. tikslinę grupę (pagal amžių, lytį, pajamas, vartojimo prioritetus, gyvenimo būdą, motyvaciją)
3. vietovę, kurioje bus vykdoma reklamos kampanija (pvz., Lietuva, didieji Lietuvos miestai, Vilnius, kaimo vietovės…)
4. kampanijos pradžią ir pabaigą
5. kampanijai skiriamą biudžetą

Reklaminės kampanijos tikslas – informuoti vartotojus apie prekę ar paslaugą, raginti juos ją įsigyti ir kt. Media planavimas palengvins Jūsų darbą, nes sužinosite tikslinę auditoriją, sumažinsite reklamos kainą ir turėsite konkretų rezultatą.

MEDIA planavimas

Šiandien įmonėms, nusprendusioms reklamuoti savo prekes ar paslaugas, sunku nepasiklysti žiniasklaidos kanalų gausoje. Tikslas vienas – naudojant minimalius resursus, gauti maksimalų rezultatą, tačiau į klausimus, kokius kanalus rinktis, koks turėtų būti reklamos dažnis, trukmė, laikas ir strategija, tiksliausiai atsakys profesionalūs mūsų agentūros darbuotojai.


Žiniasklaidos planas – tai tvarkaraštis, kuriame nurodytas reklamos transliavimo (rodymo, publikavimo) laikas, kaina, dažnis, aiški visos kampanijos trukmė, reikalinga medžiaga, formatai ir t. t. Reklamos planavimas būtinai remiasi statistiniais duomenimis, sociologinėmis žiniomis, žiniasklaidos auditorijos tyrimais.
Tačiau ne tik reklamos planuotojai, tačiau ir patys reklamdaviai turi gebėti aiškiai suformuluoti užduotį agentūrai.

Žiniasklaidos planavimą atliekantys specialistai iš užsakovo turi gauti išsamią informaciją apie:

1. prekių ar paslaugų pobūdį (esmė, paskirtis, kainų lygis, pagrindiniai konkurentai). Jei tokios informacijos užsakovas neturi, reikalinga atlikti Rinkos analizę.
2. tikslinę grupę (pagal amžių, lytį, pajamas, vartojimo prioritetus, gyvenimo būdą, motyvaciją)
3. vietovę, kurioje bus vykdoma reklamos kampanija (pvz., Lietuva, didieji Lietuvos miestai, Vilnius, kaimo vietovės…)
4. kampanijos pradžią ir pabaigą
5. kampanijai skiriamą biudžetą

Reklaminės kampanijos tikslas – informuoti vartotojus apie prekę ar paslaugą, raginti juos ją įsigyti ir kt. Media planavimas palengvins Jūsų darbą, nes sužinosite tikslinę auditoriją, sumažinsite reklamos kainą ir turėsite konkretų rezultatą.

Mumis pasitiki

  • Atostogos kaime
  • Eternit Baltic
  • Molėtų verslo ir informacijos centras