Kam reikalingas nuorodų kūrėjas?
Jūsų marketingo komandoje, turi būti žmogus kuris išmano nuorodų kūrimą (angl. - link building).
Turinio reklamos kūrimui yra reikalingi rašytojai, industrijos ekspertai, grafikos dizaineriai ir tt. Kartais vienas žmogus, gali turėti kelis vaidmenis, bet niekas negali vienas apsiimti užpildyti visas pareigas ir daryti tai kokybiškai. Vienas vaidmuo, nedažnai aptariamas, kurį yra sunku pakeisti tai tas atsakingas už pirkimų skatinimą- specifiškai nuorodų kūrėjas.
Sprendžiant iš nuogirdų seminaruose, deja bet dauguma žmonių neskiria turinio marketingo nuo nuorodų kūrėjo darbo.
Ne kartą jau tai sakiau, ir esu tikras, kad man dar teks tai pakartoti:
Turinio marketingas ir nuorodų kūrimas yra ne tas pats dalykas. Yra keli labai svarbūs skirtumai tarp šių dviejų sričių. Tiesa, šios dvi sritis papildo viena kita nepakeičiamai, bet šie du terminai nėra vienas kito sinonimai. Turinio marketingas sukasi apie pranešimo perdavimą žmonėms ir auditorijos kūrimą. Nuorodų kūrimas yra apie matomumo padidinimą ir SEO, norit sukurti daugiau puslapio autoriteto.
Taigi, ne turinio marketingas, nėra nuorodų kūrimas, bet nuorodos jam labai padeda klestėti. Turinys negali tiesiog magiškai tapti matomas- netgi pati geriausia informacija reikalauja reklamos. Nuorodų kūrimas gali būti ta reklama.
Turinio marketingas ir turinio šokas
Turinio marketingas jau buvo naudotas nuo vėlyvo 19-likto amžiaus; taigi tai nėra skaitmeninio pasaulio kūrinys. Vis daugiau ir daugiau, virtualus marketingas pasikliauja turinio kūrimu ir jo pateikimu vartotojams (klientams).
Turinio marketingas išpopuliarėjo labai greitai, per tą laiką kol aš sukuosi šiame versle. Kiek turinio yra sukuriama kiekvieną diena, yra ginčytinas klausimas; nes nėra jokio būdo kaip apskaičiuoti tikrą kiekį. Naudojantis Domo ir Column Five Media duomenimis, kasdien - kiekvieną minutę yra sukuriami 347 nauji blogo straipsniai...
..ir tai tik WordPress platformoje.
Šis turinio marketingo išpopuliarėjimas, įkūrė turinio šoko teoriją. Prieštaringa teorija, pirma kartą paminėta Marko Schaeferio 2014 metų Sausį- kurį teigia, kad turinio marketingas yra labai nepastovus ir nenuspėjamas verslas, ir kad šitas burbulas anksčiau ar vėliau sprogs. Ir to priežastis yra labai pakilęs kiekis turinio kuris yra sukuriamas kasdien, ir paprasčiausiai, kad dienoje paprasčiausiai neužtenka valandų, kad visa taip perskaityti.
Net jeigu jūs nesutinkate su šiomis išvadomis (buvo keletas nepritariančių), yra neįmanoma nepastebėti, kad dabar internete yra labai didelis kiekis įvairių blogų, portalų su gausybę informacijos. Tai kaipgi vienas puslapis gali išsiskirti iš kitų jei jų yra tiek daug?
Atsakymas yra paprastas: Nuorodų kūrimas.
Kodėl jums reikia nuorodų
Google algoritme, nuorodos vis dar turi svarbų vaidmenį reitinguose. Ir visada taip buvo. Aukštas pareigas užimantys Google darbuotojai, taipogi tai patvirtino.
Matt Cutts atsakingas už Google internetinį šlamštą (webspam), valandą kalbėjo su Danny Sullivan paskutinėje SMX Advanced konferencijoje, Birželį. Jie apkalbėjo daugybę temų šio interviu metu- bet tema, kuri privertė mane atsigręžti buvo kai išgirdau, kad Sullivan bandė įtikinti Cutts apie nuorodų ir jų kūrimo svarbą. (Šis interviu yra patalpintas Youtube, ir faktas apie kurį aš kalbu yra 27:27 minutėje)
Nuorodų kūrimas nėra miręs. {...} Aš manau, kad nuorodos turi dar labai daug ką pasiūlyti.
Matt Cutts
Tai, ką gi tai reiškia? Turint svarbias ir susijusias nuorodas nukreiptas į jūsų turinį šansai, kad jūsų informacija bus pastebėta padidėja, net organinėje paieškoje. Kuo dažniau jūsų turinys bus paieškoje, tuo daugiau klientų ir veiksmo jūs sulauksite, pripažinimas bus taipogi lengviau apsiekiamas. Kas ir kaip ten bebūtų, Google yra dažniausiai lankomas puslapis pasaulyje.
Ką nuorodų kūrėjas gali padaryti
Taip, nuorodos yra labai svarbios jūsų optimizacijos pastangoms. Taigi dabar eikit ir gaukit jas !
Ne taip greitai. Jūs negalite tiesiog liepti dabartiniam darbuotojui pradėti kuri nuorodų- negalite jei jūs norite, kad šis darbas būtų atliktas kokybiškai. Puikus rašytojas/grafikos dizaineris nebūtinai bus taip pat gabus nuorodų kūrėjas. Jie nežinos kas turi įeiti į gerą nuorodą, kokius internetinius puslapius reikia įtraukti kokių geriau vengti, ir jie gali nesuprasti kitų nuorodų kūrimo niuansų ir SEO.
Net jeigu jūs galite skirti laiko apmokinti savo personalą, jiems neužteks laiko įgauti pakankamai įgūdžių, kad vykdyti jūsų nurodymus kokybiškai. Sukurti nuorodų vertą turinį yra laiko reikalaujantis procesas, taip pat kaip ir nuorodų dalijimasis.
Tai štai kodėl geriausia yra pasisamdyti žmogų, kuri yra nuorodų dalijimosi specialistas, tam, kad jūsų puslapio matomumas pasiektų aukščiausius kriterijus. Galvokite šiuo būdu: ar jūs pasamdytumėte neapmokintą personalą tam, kad platintų jūsų prekės ženklą ir toliau jį plėtotų?
Nuorodų kūrėjas sukuria virtualų pagrindą jūsų prekės ženklui, kurį po to mano milijonai akių kiekvieną diena Google portale. Turinio marketingas, nėra vien tik apie turinį: to turinio reklama yra lygiai taip pat svarbi. Nuorodos, gali būti naudojamos kaip reklama.
Pamirškit laikus kai nuorodų dalinimasis buvo tik paprastas savo nuorodų nusiuntimas kompanijoms, kurios yra atsakingos už reklamas, šito pobūdžio ir priima bet kokias šiukšles: mes gyvename naujoviškoje nuorodų dalinimosi eroje.
Nuorodų dalinimasis, kaip reklama
Nuorodų dalijimasis buvo atrastas jau prieš daug metų: net prieš algoritminei naudai atsirandant. Eric Ward, nuorodų dailinimosi krikštatėvis, pradėjo dalintis Amazon nuorodomis dar 1994. Ir tais laikas dar net nebuvo tokio dalyko kaip Google. BackRub pirmas Google įkūnijimas neegzistavo dar du metus. Ir tais laikais kai Ward dalinosi Amazon nuorodomis, tai nebuvo nuorodų pasisavinimui- bet tai buvo reklamos tikslams.
Kai Larry Page ir Sergey Brin sukūrė Google, nuorodos tame stipriausiu signalu paieškos varikliams. Kai pasekmė , nuorodų dalinimasis beveik iškarto tapo manipuliacijos įrankiu reklamos kompanijoms. Technologijų meistrai sukūrė daugybę metodų, kaip sukurti tūkstančius žemos kokybės nuorodų, kurių paskirtis buvo manipuliuoti Google logaritmu.
Per metus nuo sukūrimo, Google tapo išmintingesnė. Jie paskelbė Penguin algoritmo atnaujinimą, 2012 Balandį. Šis atnaujinimas yra matomas, kaip agresyviausias Google judesys internetinių šiukšlių kare. Kaip to pasekme, nuorodų dalinimasis apėjo beveik pilną gyvenimo ciklą.
Nuorodų dalinimosi reklaminės savybės yra pačios svarbiausios: atgalinės nuorodos suteikia labai platų horizontą naujų galimybių. Prisiminkite, kad Google yra pagrindinis kelio policininkas reguliuojantis eismą, judriausioje pasaulio gatvėje.
Kai sukuriate atgalines nuorodas pirštu rodančias į jūsų tūrinį, tas turinys turi didesnį šansą tapti matomas paieškos sistemoje kuri yra naudojama daugiau nei 3 milijardus kartų per dieną.
Aš suprantu, kad gyvename vis labiau klestinčios socialinės žiniasklaidos laikais, ir kad platformos kaip Facebook ar Twitter pritraukia vis daugiau ir daugiau dėmesio internetinės reklamos komplekse. Socialiniai pasidalinimai yra nelabai patikimi, net ir natūraliai. Aš daug labiau norėčiau būti rastas Google tinklalapyje, kur žmonės ieškos informacijos būtent apie mano verslą, produktus ir turinį.
Jeigu nuorodos ateina link jūsų jums nedarant jokių pastangų, tai jums suteikia daugiau galios, kas liečia pajamas iš nuorodų dalinimosi. Ir tai gali atsitikti. Bet kiekvienai nuorodai už kurią jūs gaunate pinigus, jūs esate vertas dar bent penkių nuorodų kuriomis galėtumėte pasidalinta reklamos būdu. Ir tai yra nuorodų kūrėjo darbas.
Išvada
Gera marketingo komanda turėtų susidėti iš įvairiausio specialybių žmonių : ir nuorodų kūrėjo įgūdžiai neturėtų būti pamiršti.
Kai kiekviename interneto kampelyje yra gausybė informacijos ir reklamos, nesireklamuojant savo turinio yra labai lengva paskęsti. Jeigu turėsite žmogų atsakingą už jūsų nuorodų kūrimą, tai labai padės jūsų prekės ženklui išsiskirti ir padidins jo matomumą.